Aquest diumenge, 28 d’abril, la prova esportiva solidària Punk Trail de Calaf passarà per Calonge de Segarra

Dimarts, 23 d’abril de 2024

Es tracta d’una caminada no competitiva i solidària organitzada per Bike Calaf la qual consta d’un recorregut curt de 8 km i d'un de llarg, de 18 km.

Els corredors sortiran del Casal de Calaf i, per l’interior del poble, es dirigiran cap al paratge de Les Eres del Tardà. Allà travessaran la carretera C-25 per sota el pas subterrani i agafaran el camí de Les Morelles. Seguidament, seguiran pel camí de Les Quadres i s’endinsaran per corriols paral·lels a la carretera d’Aleny fins a buscar Cal Bep.

A continuació, baixaran per camins i corriols en direcció a Calonge de Segarra passant per les proximitats de Cal Vinyals i Cal Ros. Pujaran al turó del paratge de Santa Fe de Calonge i seguidament baixaran cap al torrent de Cal Mas i La Roca; d’aquí es dirigiran cap a la zona de Ca l’Agustina i Cal Vivenda fins a l’encreuament de Cal Xelín amb la carretera C-1412a.

D’aquí passaran de forma paral·lela a la C-1412a fins al Bosc dels Avellaners i la Mina del Boletaire. En aquest punt creuaran la carretera la C-1412a per un pas subterrani fins a la zona de les Banyeres i pujaran cap al poble de Mirambell en direcció a Calaf.

Pel que fa la ruta curta, els corredors també sortiran del Casal de Calaf i, per l’interior del poble, es dirigiran cap al paratge de les Eres del Tardà. Allà travessaran la carretera C-25 per sota el pas subterrani i agafaran el camí de Les Morelles. S’endinsaran pel camí de Tribulví en direcció a Dusfort. Pujaran dalt el poble de Dusfort i seguiran en direcció al turó del Puig i la Mina del Boletaire. En aquest punt creuaran la carretera la C-1412a per un pas subterrani fins a la zona de les Banyeres i pujaran cap al poble de Mirambell en direcció a Calaf.

Adjuntem el programa de la prova i els plànols que ens han fet arribar de les rutes. Per a qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb l’entitat Club Ciclista BikeCalaf, mitjançant el correu electrònic: bcalaf.cat@gmail.com i el telèfon 667 857 462 (Àlex).