Calonge de Segarra acull un taller de primers auxilis i ús dels desfibril·ladors

Dilluns, 29 de setembre de 2025

El passat 26 de setembre a la tarda va tenir lloc, al local El Forn, un taller de primers auxilis i ús dels desfibril·ladors adreçat a la població en general.

En aquesta sessió els assistents van poder aprendre a actuar davant de les situacions d'emergència més freqüents: ferides, contusions, fractures, cremades, alteracions de la consciència o una aturada cardiorespiratòria, etc. També van poder posar en pràctica maniobres bàsiques de primers auxilis, com la posició lateral de seguretat, l'obstrucció de la via aèria per cos estrany o bé la reanimació cardiopulmonar; i van rebre indicacions per a utilitzar un desfibril·lador extern automatitzat (DEA).

El taller, gratuït i a càrrec de Creu Roja, va ser organitzat per l'Ajuntament de Calonge de Segarra i la Diputació de Barcelona.

Darrera actualització: 2.10.2025 | 13:51