A partir del 3 de juliol ja es pot sol·licitar o bé validar la sol·licitud per a l'obtenció del certificat idCAT a l'Ajuntament de Calonge de Segarra.
L'horari per sol·licitar el idCAT Certificat, tant per validar-lo com per fer tot el tràmit, és de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30 h i els dijous de 16 h a 18 h.
L'idCAT Certificat és un identificador digital que s'instal·la al vostre navegador tot garantint la vostra identitat a Internet i us permet accedir als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions com, per exemple:
1. Obtenir l'informe de vida laboral de la Seguretat Social
2. Obtenir el certificat d'antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia
3. Presentar la declaració de la Renda a l'Agència Tributària (AEAT)
4. Accedir a diferents Carpetes ciutadanes
5. Etc.
Hi ha dues formes d'obtenir l'idCAT Certificat:
D'aquesta manera, el vostre pas per l'Entitat de Registre serà més ràpid atès que la persona que us atendrà ja tindrà totes les dades introduïdes i només les haurà de validar. Els passos són:
1. Aneu a Sol·licitud del certificat i introduïu les dades requerides per obtenir la identitat digital: nom, cognoms, document acreditatiu d'identitat, adreça electrònica, etc.
2. Un cop introduïdes, personeu-vos a qualsevol de les Entitat de Registre idCAT per tal que siguin validades.
Personeu-vos a qualsevol de les Entitats de Registre idCAT per tal que facin la càrrega de les dades i la seva validació. Aquest procés requerirà que passeu més temps a l'entitat de registre que l'opció 1 però el resultat serà el mateix.
Vegeu el vídeo explicatiu clicant aquí.